פרטים על אמדוקס ישראל כספק מיחשוב מאתר RFIgo:
אמדוקס הוקמה בשנת 1987 וכעת עובדים בה כ3000 עובדים.
אמדוקס עוסקת בין היתר בתחומים הבאים:
- CRM/ERP;
- ניהול מכירות;
- ספקי תקשורת, תקשורת רחק, אינטרנט;
- חיובים, הפקת חשבוניות.
חלק משותפי אמדוקס:
- EMC ישראל;
- HP ישראל;
- אורקל;
- סימנטק;
- סאן;
ועוד...
מבין מוצרי אמדוקס:
אמדוקס בילינג - מערכת הבילינג של אמדוקס מספקת פתרון גמיש ומיידי לכל ספקי הקול, הווידאו, הנתונים והתוכן יחד עם תמיכה רחבה בפעילויות הנלוות ל-בילינג.
ניהול קשרי לקוחות - מערכת CRM זו מממשת את צרכי החברה בניהול מחזור מלא של חיי הלקוח איתם ומאפשרת לזהות, לתת שרות, לשמר ולהגדיל את קשרי הלקוחות שלה.
מכירות - מערכת מתקדמת לאוטומציית צוותי מכירות: תכנון וביצוע אסטרטגיית המכירות, סגירת יותר עסקאות, הגדלת הרווחים והגברת נאמנות הלקוח.
אמדוקס מחוללת מהפכה בדרך בה שרותים מקצועיים מיושמים כדי להשיג מטרות עסקיות מתוך כוונה לעזור לחברות שרות מובילות להשיג ניהול לקוחות אינטגרטיבי. השרות המקצועי של אמדוקס מספק ערך עיסקי גבוה יותר עם סיכון נמוך יותר יחסית למערכות מידע אחרות. אמדוקס משיגה זאת ע"י שילוב מומחיותם ונסיונם של אנשיה בתהליכי הטלקום העיסקיים והטכנולוגיים עם הכרות קרובה של המוצרים ומתודולוגיה ייחודית להאצת המסירה של מערכות אינטגרטיביות לניהול לקוחות.
אמדוקס מסבה את מלא רוחב ועומק הנסיון שצברה למידע שמיש, ממנפת את מומחיותה על פני תהליכים עיסקיים קריטיים לשרות הלקוח ומיישמת את פתרונותיה והכרותה הקרובה את שוק הטלקום למימוש מהיר יותר של מערכות מצליחות יותר. בכך אמדוקס מביאה את לקוחותיה למיצוי חזון ניהול השרות שלהם תוך כדי מימוש ערכיהם העיסקיים. אמדוקס מוכיחה את הידע והגישה שלה ע"י יותר מ-1,000 פרוייקטים מוצלחים בחברות מובילות ברחבי העולם ב-25 השנים האחרונות.
אמדוקס הוקמה בשנת 1987 וכעת עובדים בה כ3000 עובדים.
אמדוקס עוסקת בין היתר בתחומים הבאים:
- CRM/ERP;
- ניהול מכירות;
- ספקי תקשורת, תקשורת רחק, אינטרנט;
- חיובים, הפקת חשבוניות.
חלק משותפי אמדוקס:
- EMC ישראל;
- HP ישראל;
- אורקל;
- סימנטק;
- סאן;
ועוד...
מבין מוצרי אמדוקס:
אמדוקס בילינג - מערכת הבילינג של אמדוקס מספקת פתרון גמיש ומיידי לכל ספקי הקול, הווידאו, הנתונים והתוכן יחד עם תמיכה רחבה בפעילויות הנלוות ל-בילינג.
ניהול קשרי לקוחות - מערכת CRM זו מממשת את צרכי החברה בניהול מחזור מלא של חיי הלקוח איתם ומאפשרת לזהות, לתת שרות, לשמר ולהגדיל את קשרי הלקוחות שלה.
מכירות - מערכת מתקדמת לאוטומציית צוותי מכירות: תכנון וביצוע אסטרטגיית המכירות, סגירת יותר עסקאות, הגדלת הרווחים והגברת נאמנות הלקוח.
אמדוקס מחוללת מהפכה בדרך בה שרותים מקצועיים מיושמים כדי להשיג מטרות עסקיות מתוך כוונה לעזור לחברות שרות מובילות להשיג ניהול לקוחות אינטגרטיבי. השרות המקצועי של אמדוקס מספק ערך עיסקי גבוה יותר עם סיכון נמוך יותר יחסית למערכות מידע אחרות. אמדוקס משיגה זאת ע"י שילוב מומחיותם ונסיונם של אנשיה בתהליכי הטלקום העיסקיים והטכנולוגיים עם הכרות קרובה של המוצרים ומתודולוגיה ייחודית להאצת המסירה של מערכות אינטגרטיביות לניהול לקוחות.
אמדוקס מסבה את מלא רוחב ועומק הנסיון שצברה למידע שמיש, ממנפת את מומחיותה על פני תהליכים עיסקיים קריטיים לשרות הלקוח ומיישמת את פתרונותיה והכרותה הקרובה את שוק הטלקום למימוש מהיר יותר של מערכות מצליחות יותר. בכך אמדוקס מביאה את לקוחותיה למיצוי חזון ניהול השרות שלהם תוך כדי מימוש ערכיהם העיסקיים. אמדוקס מוכיחה את הידע והגישה שלה ע"י יותר מ-1,000 פרוייקטים מוצלחים בחברות מובילות ברחבי העולם ב-25 השנים האחרונות.
נכתב ע"י:
צלי פריש וקלי מורד, מנכ"לים משותפים ב-RFIgo מרכז המידע לענף המיחשוב.
דף פרטי ספק אמדוקס ישראל | amdocs israel
בחברת RFIgo.
צלי פריש וקלי מורד, מנכ"לים משותפים ב-RFIgo מרכז המידע לענף המיחשוב.
דף פרטי ספק אמדוקס ישראל | amdocs israel
בחברת RFIgo.